۱ دی ۱۳۸۷

جک های تازه روز6

بوسه بوسه يعني وصله ي شيرين دو لب... بوسه يعني مستي از مشروب عشق... بوسه يعني لذت دل دادگي... لذت از شب . لذت از ديوانگي... بوسه يعني حس خوبه طعم عشق... طعم شيريني به رنگ سادگي... بوسه يعني آغازي براي ما شدن... لحظه ي با دلبري تنها شدن... بوسه سرفصله کتاب عاشقي... بوسه رمز وارد دلها شدن... بوسه آتش مي زند بر جسم و جان... بوسه يعني عشق من با من بمان





امام جمعه اردبيل فرمودند :هنگام نوشيدن آب سه تا بسم الله بگوييد زيرا در آب سه تا جن هست . دوتا هيدروجن يکي اوکسي جن







من به زيبايي چشمان تو غمگين ماندم وبه اندازه هر برق نگاهت به نگاهي نگران، تو به اندازه تمام تنهايي من شاد بمان








انيشتن ميگه: عشق مثل ساعت شني مي‌مونه، همزمان كه قلبت رو پر مي‌كنه، مغزت رو خالي مي‌كنه، البته واسه اونايي كه مغزشون پره،













غرق گناهیـــم، ولی پــــــــاک سرشتیم* حسرت زده ی یک وجب از خاک بهشتیم* شــــــکرانه ی زایل شــدن ِ حالت اغمــــا* از خوردن آن میــوه ی ممنوعــه گذشتیـم* هر چند که الیـــاس، بسی وسوسـه ها کرد* امّا چو پــــری، بنــــده ی خنّــــاس نگشتیم* غفلـــت بکُشد یونُــــس ِ جان، در دل ماهی* چون غمزه ی هستـی به دل مزرعه کِشتيم* افســــوس که این مـــاه مبـــارک به سر آمد* در دفتـــــــر اعمــــــال، ثــــوابی ننوشتیــم






مثل يك سنگ دخترك! عشق همين نيست كه مي پنداري دوست دارم كه به اين وسوسه تن نسپاري مي رسد آخر اين جاده به تشويش و جنون بهتر آن است در اين راه قدم نگذاري عشق يعني كه خودت را به كناري بنهي مثل موج آن طرف خويش قدم برداري عشق يعني نه شبت چون شب ونه روزت روزگامي آن سوتر از اين دايره تكراري يك نفر پيش تراز تو به من اين را آموخت مثل يك سنگ شوم با همه ي دشواري





پروردگارا سپاسگزار شب هايي هستم که گلاب اشک با شيريني لبخند رضايت تو در هم مي آميزد و نسيم سحر، بر گونه هايم بوسه ي بيداري مي زند و من با قلبي سرشار از عشق و نياز به سجاده ي پر غزل خويش پناه مي جويم و از تو مي خواهم که جان مرا به نور ايمان و صبر آراسته گرداني





بوسه بوسه يعني وصله ي شيرين دو لب... بوسه يعني مستي از مشروب عشق... بوسه يعني لذت دل دادگي... لذت از شب . لذت از ديوانگي... بوسه يعني حس خوبه طعم عشق... طعم شيريني به رنگ سادگي... بوسه يعني آغازي براي ما شدن... لحظه ي با دلبري تنها شدن... بوسه سرفصله کتاب عاشقي... بوسه رمز وارد دلها شدن... بوسه آتش مي زند بر جسم و جان... بوسه يعني عشق من با من بمان





دوني فرق اموزگار با روزگار چيه ؟ اموزگار اول درس مي ده بعد امتحان مي گيره ولي روزگار اول امتحان مي گيره بعد درس مي دهم می









وقتي با يک انگشت به طرفه کسي اشاره ميکني و اون رو مسخره مي کني، اگر خوب نگاه کني مي بيني سه تا انگشت ديگه به طرفه خودته



چارلي چاپلين ميگه : شايد زندگي آن جشني نباشد که آرزويش را داشتي اما حال که به آن دعوت شدي تا ميتواني زيبا برقص




هیچ نظری موجود نیست: